Aalbæk Råbjerg Rideklub

Medlemskab

Det er obligatorisk for alle der benytter ARR's arealer og faciliteter at være medlem af Aalbæk/Råbjerg Rideklub.Indmeldelse skal ske ved henvendelse til klubbens formand på mail: formand@rideklubben-arr.dkMedlemsgebyret er for hele året og vil blive opkrævet primo maj.Udmeldelse skal ske skriftligt med en måneds varsel.

Priser pr. 1. maj 2022

Aktivt medlemskab voksne  fra 18 år  350 kr./årbørn under 18 år  200 kr./år

Passivt medlemskab 100 kr./år

Opstaldning

Ejeren sørger selv for pasning af hesten i samarbejde med de øvrige opstaldere..I sommerhalvåret er alle heste på fold døgnet rundt. - Der skal påregnes forbrug af hø/foder, da foldene er fattige på græs.

Prisen for opstaldning, sommergræs eller opstaldning i løsdrift,  pr. hest 600 kr./md.

Hestehostel

Såfremt du som gæst måtte have interesse i overnatning eller ophold af flere dages varighed, kan du kontakte rideklubben og indgå en aftale.Vi tilbyder adgang til boks, græsfold og klubbens baneanlæg.

Pris pr. overnatning pr. hest 100 kr.betales forud.Depositum 300 kr. pr.hest  betales forud og refunderes ved afrejse når fold og boks efterlades rengjort

Se hvad gæster har oplevet  (klik)

Ole med Paula.
Paula er en 7 år gammel fransk/finsk springhest, som Ole rider dressur på. Ole har taget Paula med på en uges ophold i ARR, fordi han havde lyst til at se rideruten, opleve naturen fra hesteryg og give Paula nogle alternative oplevelser i forhold til rideskolemiljøet og baneridning. Ridning i terrænet styrker ben og muskulatur, og samtidig har det også været god miljøtræning for Paula, som lige i starten var lidt anspændt over at færdes i skoven. ”Terrænet og naturen her er helt fantastisk og Paula har haft godt af roen på stedet. Det har været en god oplevelse at ride en veldresseret hest i naturen” siger Ole som især har nydt sine rolige galopper hen ad skovstierne på en dejligt afslappet hest, og han kunne sagtens finde på at vende tilbage en anden gang.
--------------------------------

Sara med Tintin – en 13 år gammel fransk springpony og
Caroline med Sparky – en 10 år gammel irsk sportspony
har været her på 3 ugers sommerferie. Pigerne og deres forældre er enige om, at det har været en positiv oplevelse for dem selv og ponyerne, med super ponyvelfærd på store folde og i et meget roligt miljø. Det har været spændende med de muligheder, ARR kan byde på – skoven lige uden for døren, mulighed for at komme på stranden, dressurbane, springbane og ikke mindst trecbane. Medlemmer og bestyrelse har desuden været flinke til at hjælpe gæsterne til rette og vise rundt, så man hurtigt faldt til og fik mest muligt ud af sit ophold.

Henvendelse til formand eller næstformand
Indbetalinger sker til klubbens konto:
90081320094026

Her bor vi

Rideklubbens stald og arealer ligger på
Høvej 64, 9982 Aalbæk

Medlemskab/priser

Her finder du oplysninger om
Medlemskab
Opstalding
Hestehostel

Her finder du oplysninger om bestyrelsen og links til referater.
BestyrelsenGeneralforsamlingerVedtægter mm.

Vi har et arkiv, hvor du kan finde:
Gamle billeder
Gamle nyhedsbreveGamle dokumenter